My top 10 dreams

Ok, m-am gandit io asa, in mintea mea interioara, si m-am decis. Punct.
O sa incep o lista cu Top 10 Dreams, si o sa incep de la locul 1:

1. Poate ca cel mai frumos vis al meu. Ma vad calare pe un motor, (gee, no shit), un chopper din ala lung, gonind undeva pe o faleza lunga de sute de kilometri(e doar un vis sa nu uitam), vantul imi bate in plete, marea e la stanga mea, zbuciumata, spuma pe crestele valurilor, asfintit, un soare din ala rosu care te infioara si te face sa te bucuri ca esti om si traiesti; in spatele meu, iubirea, strangandu-ma tare in brate(normal, la ce viteza am..hehe). Cum sa nu te simti puternic si invincibil, cum sa nu crezi ca lumea e la picioarele tale, cum sa nu fii liber si fericit cand ai totul, si te mai si strange in brate????

2. Lupta stransa cu locul 1…si cand zic stransa, i really mean it. O sa vedeti de ce?
O cabana in varf de munte, una din aia ca in filme, cu un living imens la parter, (ca in “Dumb and dumber”, daca va mai amintiti scena aia in care Jim Carrey does his best sa inveseleasca lumea), cu o fereastra mare care da inspre crestele muntilor, zapada multa afara, troiene imense. Toti prietenii in jurul meu, si eu in jurul lor:)), nu vreau sa creez o scena cu eu ca buricul pamantului…Stam toti intinsi pe jos, fiecare cu un pahar in mana(de vin rosu sec preferabil, da e bun si o cana cu ceai fierbinte), si radem si radem si radem….Si in bratele mele e iubirea, zambind fericita(normal, doar ne iubim…hehe). Cum sa nu te simti puternic si invincibil, cum sa nu crezi ca lumea e la picioarele tale, cum sa nu fii liber si fericit cand ai totul, si te mai si strange in brate????
Apoi visul se transforma intr-o creasta alba de zapada, la care ne uitam cu totii(aceeasi de mai sus), suntem putin obositi, gafaim, a fost o bulgareala pe cinste, hehe….nu-i asa ca e frumos?

One thought on “My top 10 dreams

Leave a Reply

