Nervi si istericale

Nu am mai scris de mult, de prea mult timp. Si sunt suparat. Am inceput “Usa interzisa” a lui Liiceanu. Si ma enervez tare cand vad cata pasiune puneau si pun in scris oamenii descrisi acolo. Cum se dedica total scrisului si se inchid in casa.

Cum sa fac si eu asta cand trebuie sa muncesc, sa platesc chiria si toate cacaturile astea de zi cu zi care ma afunda treptat si sigur in mediocritate si rutina? Asa ca de nervi am inchis cartea si m-am apucat de “Romanul adolescentului miop”. M-am enervat si mai tare cand mi-am recunoscut indolenta si lipsa de vointa in descrierea lui Eliade. Si am aruncat-o si pe asta inapoi in biblioteca. Ma consolez cu faptul ca Eliade a ajuns unde si cine a ajuns. Nici nu stiu ce imi doresc mai mult: sa scriu sau sa ajung mare prin scris. Cred ca asta e meteahna celui care scrie (nu ma gandesc la mine ca un scriitor, mi se pare enorm de departe asta); cand sa invat atatea lucruri, cand sa citesc atatea?

Visez sa castig la loto si sa ma izolez undeva (da, e o insula pustie, cu palmieri si zgomot de valuri), si sa ma inchid intr-un glob, doar eu si randurile; dar pana atunci?

Si mai e si ziua mea azi! Happy Birthday to me, ta dadada dadaaaaa!….stiu, trist.

2 thoughts on “Nervi si istericale

  1. ms mult pt urarile de inspiratie;
    ms la fel de mult si la multi ani si tie
    ma bucur ca ti-a placut ce am scris; sper sa placa in continuare

    P.S.: am dat reply 3 in 1 din lipsa de timp:)

  2. 1 plus pentru ca esti fecioara [la fel ca si mine, pe 29 august] la multi ani cu intarziere din partea unui strain naufragiat pe blogul tau:)

Leave a Reply

